reklama

Hlavybôľ

Slniečko svieti, pripeká, ani môjmu psovi sa nechce von. A to už je čo povedať. Pri pohľade na oblohu vidím malé mráčiky, no biele. Predzvesť krásneho dňa. Teda pre koho ako. Pre Sibírčanov ako ja, ktorí nad 22° pri bezvetrí nadávajú, to je predzvesť ďalšieho dňa s nanukom, ventilátorom a ľadom z mrazničky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Čo robiť v takýto deň?

Našlo by sa veľa vecí. Čítať knihu, ktorú som začala pred mesiacom, no kvôli skúškam nestihla dočítať, kresliť, zapnúť si hudbu, sadnúť pred telku, robiť niečo užitočné, alebo zapnúť facebook, ktorý je, mimochodom, najväčšou stratou času. Zas a znova som zapla facebook. Prečítam si novinky, pozriem, čo mojim priateľom behá hlavou, minimálne desiatykrát vidím na niekoho ploche video o vojakoch, ktorí sa vracajú domov. Už to začína byť otravné ako Jana Kirschner so svojím výpadkom zvuku a Ivana Christová so Sensodyne. Neviem prečo, ale v poslednej dobe sa moje návštevy facebooku skrátili, moje statusy obmedzili. Apatia? Pravdepodobne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vec, ktorá ma však vždy dokáže zaujať, sú skupiny. A viete ktoré? Do ktorých sa pridávajú ľudia, čo s nimi nemajú nič spoločné. Zbožňujem skupinu typu: "facebok nie je denník aby sme status menili každý deň (alebo každú chvíľu?)". A najmä, keď sa do tej skupiny pridá osoba, čo mení status päťkrát denne. A často ho mení za taký, aký už mala, prípadne za trápne vtipy, alebo výroky. Nehovorím, je zábava prečítať si niečo také, ale na to existujú iné stránky. Niekedy sa pýtam, prečo to tí ľudia robia. Recesia? Pochybujem. Skôr pretvárka. Milujem takých ľudí, ktorí sa pridávajú do skupiny ako: "nalej bo vypito", alebo majú status o tom, ako idú večer žiť a piť, pričom sa mi sami priznali, že nepijú. A z dobrých zdrojov viem, že ani nechodia von, ak tak, tak málokedy, a aj to iba so svojou malou partiou na kofolku. No pýtam sa Vás, je toto recesia, alebo pretvárka a snaha zo seba urobiť zaujímavú osobu? Snaha zo seba urobiť niekoho iného. Načo je to dobré? Načo tá pretvárka?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najvýstižnejšia skupina, ktorú som našla a s ktorou sa stotožňujem, je: "niektorých ľudí milujem ako krtko betón". Je to tak. Priznávam. Sama seba sa pýtam, prečo si ich nevymažem z priateľov. Lebo som sprostá. Stále som zvedavá, čo nového napíšu, že sa zasmejem, pouvažujem. No potom sa zbytočne rozčuľujem. Som totiž ten prípad pokojných flegmatikov, ktorí majú všetko na háku, nič neriešia, nikdy sa nerozčuľujú. Je to na mne aj vidieť.

Možno si niektorí teraz myslia: "jasne, na blogu to napíše, ale do očí nepovie". Pýtam sa Vás, to Vás mám na ulici zastaviť a povedať: "hej, už sa nepretvaruj na tom facebooku, je to trápne". Vlastne toto ani nie je ohováranie. Je to len konštatovanie. Apropo, ako môžete vedieť, že myslím práve Vás? Viete koľko Vás je na facebooku? Myslím si, že viacero ľudí sa pri tomto článku len pousmeje a pomyslí si: "tak tak, takých faceBooKarov poznám". Čo som vlastne chcela týmto článkom povedať? Že by sme mali byť sami sebou a nehrať niekoho iného, pretože pravda aj tak vyjde najavo. Niektorí ľudia by sa mali nad sebou zamyslieť. Ja som to tiež urobila. Tak teda predíďme trápnym situáciám a bezslovnému mlčaniu.

Mária Roháčová

Mária Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snílek riadiaci sa Einsteinovým: "Boh nehrá kocky". Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPoviedkyLen tak...Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu